CAT ESP

Les ofertes i les promocions. Què cal tenir en compte?

23/01/2015

Els comerços han d’especificar clarament quant duren les seves ofertes o promocions o bé el nombre d’unitats disponibles o de persones que s’hi poden acollir, així com els requisits que han de complir els clients per accedir-hi, la qualitat o les prestacions del servei i els avantatges de l’oferta o promoció.

És habitual trobar ofertes o promocions que estableixen una data límit i a la vegada un nombre d’unitats màxim, de manera que l’oferta s’acabarà en un moment o altre depenent de la condició que es compleixi abans. En el primer supòsit, si el comerciant no pot atendre la demanda perquè se li acaben les existències d’aquella promoció abans que acabi el termini, us haurà de facilitar un full d’encàrrec perquè pugueu adquirir el producte (o un de similar) en les mateixes condicions en un moment posterior.

En canvi, si en un establiment us neguen un producte en promoció o us exigeixen una despesa que no constava allà on heu llegit la promoció, del Bufet Molina Bosch us recomanem que exigiu les bases de la promoció, ompliu un full de reclamació, us en quedeu una còpia i conserveu també el document on vau llegir la promoció. Amb tots aquests documents podreu reclamar d’una forma més eficaç. Tingueu molt en compte aquestes recomanacions ara que estem en període de rebaixes.

Les ofertes i les promocions. Què cal tenir en compte?
Facebook Twitter Linkedin Google +

També pots llegir

Els Blocs

CONTACTA AMB NOSALTRES SENSE COMPROMÍS 93 674 17 54 o info @ molinabosch.cat
Av. Rius i Taulet 5-9, 2n 2a - 08172 Sant Cugat del Vallès

Bufet Molina Bosch
Marcas de aceptación